Service/Garantie/Reparatie
Ik heb een storing, wie kan ik bellen?
Toners zijn gratis en worden automatisch opgestuurd, maar ik wil extra toners en/of afdrukmodules bestellen. Hoe en waar kan dat?
Ik wil een driver voor mijn printer downloaden, waar kan dat?
Ik ben op zoek naar een handleiding voor mijn machine. Waar kan ik die vinden?
Wat is de gemiddelde wachttijd voordat de monteur er is na het melden van een storing?
Ik ben niet tevreden/ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Hoe kan ik mijn oude toners milieuvriendelijk retourneren?
Welke werkzaamheden worden er verricht bij installatie en aansluiting op het netwerk?
Moet ik de printer opnemen in mijn inboedelverzekering?
Vragen over de huurovereenkomst
Ik heb al een printer, ik wil er nog een bijbestellen, kan deze in de zelfde overeenkomst worden opgenomen?
Ik betaal huur maar wat zit er in de huursom en wat niet?
Ik heb nog een huurovereenkomst van een andere leverancier, kan die worden overgenomen?
Wat betaal ik aan wie? En betaal ik voor-of achteraf?  
Ik huur een machine en ik wil deze omruilen voor een andere, kan dat?
Doorgeven van tellerstanden en het versturen van toners
Onze voorwaarden
Wat zijn de voorwaarden van een huurovereenkomst van www.wijverhurenprinters.nl ?
Algemene Voorwaarden voor leden Stichting WebwinkelKeur
Wanneer worden er extra kosten in rekening gebracht voor de plaatsing van de apparatuur op gewenste locatie?

Klanten aan het woord

 

Onze klanten

-->